מגיעים לכל חור בארץ 🚚 ״משלוח מוזל הביתה״ נמסר עד 7 ימי עסקים. שאר ההזמנות ימסרו בסופ״ש הקרוב (אם תזמינו עד חמישי ב10 בבוקר) 🪴 תודה רבה עליכם, נחת של לקוחות 🪬
שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

תוצרת הארץ
יין תירוש אורגני | תושיה

יין תירוש אורגני | תושיה

100% ענבים אורגנים, עבודה עברית

ללא קטניות
יין עגור ורוד

יין עגור ורוד

רוזה בעל ארומות של קליפות הדרים ועלי ורדים. חמיצות רעננה

תוצרת הארץ
יין עגור לבן

יין עגור לבן

בלנד מאוזן וארומטי. עשיר, רענן ומינרלי

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל קלאסי

שוקולד מקופלת שחור לבן

שוקולד מקופלת שחור לבן

להחביא בארון לנשנש לבד

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

מוצר מטורף למביני עניין בלבד

אביזרים
לוגו קופסא מהשוק
קופסא מהשוק - boxfrom Jerusalem
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, והפרטים הקטנים נמצאים במייל(:
הטבות ומבצעים סודיים השמורים רק לכם
עדכונים שוטפים על מוצרים חדשים
(מבטיחים בלי ספאם!)

סלט ירוקים ותפוחים

חגים ירקות מתכונים לילדים מתכונים ללא גלוטן מתכונים לעצלנים מתכונים לשבת מתכונים של קיץ סוכות סלטים סלטים חיים פסח ראש השנה שבועות

אני שונאת אוכל של חתונות.
מעולם לא יצא לי להיות בחתונה (לא, גם לא החתונה שלנו עצמנו) שהיה בה אוכל שראוי להיזכר.
זה נכון שבאים לחתונות בשביל החופה ובשביל לשמח חתן וכלה ולא בשביל האוכל, ובכל זאת, זה התחום שלי, זה המקצוע שלי, ומבאס אותי להבין שאוכל של אולמות הוא מיסודו בינוני.
לאלון יש תיאוריה שהאוכל של הקבלת פנים הוא תמיד הרבה יותר טוב מהמנות שמגיעות בשלב מאוחר יותר של הערב אל השולחן.
ביום שיש לנו חתונה, הוא קם בבוקר ושואל אותי "נו, מה את אומרת? נספיק להגיע ל"קַַּבַּבּוֹנֵי"?!
קַַּבַּבּוֹנֵי זה שם קיצור לקבבוני-טלה-על-מקל-קינמון שאפשר למצוא בכל קבלת פנים.
כי אם לא נספיק להגיע לשלב הקבבוני, כדאי לאכול משהו לפני שיוצאים.

לפני שבועיים היינו בחתונה באיזה חור בבקעה, חור. חווה מרוחקת, שהדרך אליה דרך שביל עפר, חופה תחת כיפת השמים, ורחבת הריקודים היא מחצלת על חצץ.
היו חששות, אני לא אשקר. גם קולינריות וגם אחרות.
בסוף היה כיף, ולא רק שהיה כיף- היה שם גם סלט שאימצתי הביתה.
זה סלט פשוט, לא המצאת המאה, אבל כמה שהוא פשוט, הוא באמת ממש טעים.
הכינה אותו אדלה, השפית של הקפה ברותם, שהיא באמת עושה אוכל טעים ובלי קשר כדאי לכם להכנס לשם אם אתם באזור, כי זה בית קפה מהמם עם תחושה של סיני.
אדלה מכינה את הסלט הזה רק עם סלרי, אבל אני הוספתי גם עשבים אחרים, אבל דעו שאפשר כך או כך.

ולחיי חתונות עם אוכל טעים.

מצרכים:
צרור פטרוזיליה
צרור כוסברה
6-7 עלי נענע
6-7 עלי בזיליקום
3 גבעולי סלרי כולל העלים
2 תפוחי גראנד סמית
חצי כוס חמוציות
חצי כוס אגוזי מלך לא קלויים, אבל טריים
לימון
שמן זית
מלח

אופן ההכנה:
קוצצים את כל הירק ושמים בקערה יחד עם החמוציות והאגוזים.
פורסים את התפוחים לפרוסות דקות.
מערבבים יחד ומתבלים במלח, שמן זית ולימון.
קל אה?

תהנו (:

סלט ירוקים ותפוחים

מתכונים נוספים

קציצות בשר עם שעועית ירוקה

לקריאה
עגלת הקניות שלך 0
אוף, העגלה ריקה כרגע..
לעזרה, לחצו כאן