מגיעים לכל חור בארץ 🚚 ״משלוח מוזל הביתה״ נמסר עד 7 ימי עסקים. שאר ההזמנות ימסרו בסופ״ש הקרוב (אם תזמינו עד חמישי ב10 בבוקר) 🪴 תודה רבה עליכם, נחת של לקוחות 🪬
שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

תוצרת הארץ
יין תירוש אורגני | תושיה

יין תירוש אורגני | תושיה

100% ענבים אורגנים, עבודה עברית

ללא קטניות
יין עגור ורוד

יין עגור ורוד

רוזה בעל ארומות של קליפות הדרים ועלי ורדים. חמיצות רעננה

תוצרת הארץ
יין עגור לבן

יין עגור לבן

בלנד מאוזן וארומטי. עשיר, רענן ומינרלי

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל קלאסי

שוקולד מקופלת שחור לבן

שוקולד מקופלת שחור לבן

להחביא בארון לנשנש לבד

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

מוצר מטורף למביני עניין בלבד

אביזרים
לוגו קופסא מהשוק
קופסא מהשוק - boxfrom Jerusalem
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, והפרטים הקטנים נמצאים במייל(:
הטבות ומבצעים סודיים השמורים רק לכם
עדכונים שוטפים על מוצרים חדשים
(מבטיחים בלי ספאם!)

עוגת שמנת פירורים כמו של פעם, אבל עם תותים

מתכונים מתוקים עוגות

לא הרבה יודעים,
למעשה אני חושבת שמעולם לא דברתי על זה מעבר למפגש חברים מצומצם,
אבל בעיקרון, את האודישנים הראשונים לבייקאוף לא עברנו.

המשימה היתה להביא מאפה אחד מלוח ואחד מתוק.
נתעלם מהמלוח לרגע,
המאפה המתוק שהבאנו היתה עוגת גבינה עם ביסקוויטים.

הם צחקו עלינו.
אמרו לנו "אתם יודעים שזה ריאליטי אפיה נכון?"
ידענו.
אבל מה שלא ידענו זה לאפות.
הלכנו לאודישנים בשביל הכיף, ולא השקענו בזה יותר מדי מחשבה.

חזרנו הביתה עם עוגת הביסקוויטים הטעימה שלנו ושכנענו את עצמינו כל הדרך לירושלים שאנחנו ממילא לא צריכים את זה, שריאליטי זה על הפנים, שיש לנו תינוק בן 7 חודשים וכו..

עוד לא הגענו לירושלים וכבר קבלנו טלפון מההפקה:
"אנחנו רוצים אתכם, המצלמה מתה עליכם, אבל בבקשה תלמדו לאפות".

שמחנו ונרשמנו לקורסים של ערן שוורצברד.
מפה לשם, שיחקנו אותה לגמרי לאורך כל הצילומים,
ואז בפרק 7, נחשו מי נתן חסות?
אסם!
ולא סתם אסם:
פתיבר!!

קבלנו  משימה להכין עוגה מביסקוויטים,
צחוק הגורל אבל איזה כיף לי,
כי אני חולה על ביסקוויטים בעוגות.
טוחנים אותם טוב, מוסיפים עוד מלא חמאה ויש לכם פירורים מענגים שאפשר להכין איתם עוגת שמנת שאי אפשר להפסיק לאכול.

מצרכים: (מתאים ל3 עוגות אנגליש קייק)
לפירורים:
470 גרם פתי בר
200 גרם חמאה

לקרם הגבינה: 
2 גביעים שמנת חמוצה
250 גרם גבינת שמנת
חצי כוס אבקת סוכר
2 מיכלים שמנת מתוקה להקצפה
3 כפות פודינג וניל

קופסא תותים שטופים ומנוגבים

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל190 מעלות.
טוחנים את הביסקוויטים במעבד מזון לפירורים קטנים כמו חול.
חותכים את החמאה לקוביות (אפשר גם להמיס)
ומוסיפים לביסקוויטים.
ממשיכים לערבל עד שכל החמאה נמסה ומתקבלת תערובת חולית רטובה.

מסדרים את הפירורים בתבנית ואופים כ20 דקות בתנור או עד להשחמה יפה.
מצננים.

בינתיים מכינים את הקרם:
במיקסר מקציפים יחד את השמנת החמוצה, גבינת השמנת ואבקת הסוכר לתערובת אחידה.
מוסיפים את השמנת המתוקה להקצפה וממשיכים להקציף,
מוסיפים את הפודינג וניל ומקציפים עד לקבלת קציפה יציבה ורכה.
חותכים את התותים לקוביות ומקפלים לתוך הקרם.

מרכיבים את העוגה:
מסדרים בתחתית התבנית שכבה יפה של פירורים, מהדקים אותה מעט.
מכסים את הפירורים בשכבה יפה ונדיבה של קרם
ומכסים שוב בפירורים, הפעם בלי להדק.
פנקו בפירורים, זה טעים.

עוטפים היטב ושומרים במקרר.
אפשר גם להקפיא ולהוציא 3 שעות לפני ההגשה.

מתכונים נוספים

קינוח תותים ושטרויזל אגוזי לוז

לקריאה

עוגיות אגוזי לוז ואגוזי לוז

לקריאה
עגלת הקניות שלך 0
אוף, העגלה ריקה כרגע..
לעזרה, לחצו כאן