מגיעים לכל חור בארץ 🚚 ״משלוח מוזל הביתה״ נמסר עד 7 ימי עסקים. שאר ההזמנות ימסרו בסופ״ש הקרוב (אם תזמינו עד חמישי ב10 בבוקר) 🪴 תודה רבה עליכם, נחת של לקוחות 🪬
שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

תוצרת הארץ
יין תירוש אורגני | תושיה

יין תירוש אורגני | תושיה

100% ענבים אורגנים, עבודה עברית

ללא קטניות
יין עגור ורוד

יין עגור ורוד

רוזה בעל ארומות של קליפות הדרים ועלי ורדים. חמיצות רעננה

תוצרת הארץ
יין עגור לבן

יין עגור לבן

בלנד מאוזן וארומטי. עשיר, רענן ומינרלי

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל קלאסי

שוקולד מקופלת שחור לבן

שוקולד מקופלת שחור לבן

להחביא בארון לנשנש לבד

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

מוצר מטורף למביני עניין בלבד

אביזרים

4 במלאי

מארז אטבים | LOVE

52

♥פה מזמינים מוצרים שווים הביתה♥
מחיר המשלוח: 49 ש״ח | זמן המשלוח: תוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה, לכל הארץ.
דברים שחשוב שתדעו:
1. ההזמנה שלכם יכולה להימסר בכל יום בשבוע (ולא רק בימי חמישי/שישי כמו שמופיע בראש האתר)
2. אין אפשרות להוסיף כרטיס ברכה להזמנה.
3. אם אתם מעוניינים להרכיב מתנה למישהו אחר לחצו כאן
אין עליכם, תהנו ♥

מה זה המוצר הזה?


4 במלאי

תראו לי מה מתאים עם זה

המוצר שבחרתם הולך נהדר עם:

אתם טובים בזה אין ספק, בחרתם יופי של מוצר. הנה כמה הצעות שיעזרו לכם להפוך את המוצר למתנה שלמה ומושלמת
קופסת גפרורים גדולה | סרדינים

קופסת גפרורים גדולה | סרדינים

הכי סטייל

קערית חרס | חרדל

קערית חרס | חרדל

שמיכה סרוגה מפנקת | צבעים משתנים

שמיכה סרוגה מפנקת | צבעים משתנים

מושלמת לחורף, מגיעה במגוון צבעים

תוצרת הארץ
עכו ג׳ין 200 מ״ל | מזקקת יוליוס

עכו ג׳ין 200 מ״ל | מזקקת יוליוס

ג'ין פרא גלילי על בסיס אלכוהול פירות

היי, רק להגיד מילה טובה
חגגנו שבת בר מצווה לבן שלנו לפני
שבועיים
הזמנתי מקופסא מהשוק מארזים
לאורחים שחיכו להם בחדרים
כולם עפו על זה הדברים שהיו טעימים
ואיכותיים
וכמובן השרות המדהים של הודיה
תודה רבה

תודה רבה

מהממתתתתת קיבלתייי
מושלם מושלם מושלם
את מדהימה!!!
הדוברת
של הבנק תתקשר אליך עכשיו היא רוצה
לקנות לעובדות שלה גם…
תודה מדהימה!!! אין עליך!!

שני, בנק דיסקונט

היי חן, שמחה לשתף ששבוע שעבר הזמנתי לראשונה קופסא מהשוק.
מה אני אומר לך? בוטיק, כל מוצר ברמה והמוצרים מהשוק כמו חלה, דג מלוח (שהיה הטוב ביותר שאכלנו עד כה), קיגל.. פשוט מעולים.
ולא רק זה, ההתנהלות סביב המשלוח פשוט לא ברמה של המשלוחים של הארץ. זה כ״כ נעים שאני לא צריכה להילחץ כשמגיע אליי משלוח, אין חשש שישאירו בלי לדבר או לא יענו.
היי, השליח שלנו היה איש הייטק! איפה יש דברים כאלו?
היה איזה פריט שלא הגיע עם התחתית שלו והרגע קיבלנו אותה עם פינוקים,וואו! את עושה שם משהו טוב
שבת שלום ❤️

הילה רוטשילד

היי חן נעים מאד
קוראים לי שחר, הזמנתי עכשיו שלוש קופסאות לאבא שלי ולאחים
שלי. אנחנו מפונים וכרגע לא נמצאים בארץ אז הזמנתי קופסא לאבא
שלי ולאח שלי שפינו לנו דירה שלמה (יש לנו שלושה ילדים קטנטנים אז היה מלאאאא בלאגן) וקופסא נוספת לאח שלי שיצא מעזה
בהתקלות האחרונה במצב ממש ממש קשה. (ההתקלות בה נהרג המפקד של 551)
אבל מה שרציתי בכלל לכתוב לך זה, שאיזו מדהימה לאה ❤️❤️❤️
מהשיחה הראשונה איתה היא הייתה כל כך סבלנית ונעימה ואחרי זה
היו עוד 20 שיחות בערך ובכל אחת מהן הייתה מההמת ולשניה לא
גרמה לי להרגיש לא בנוח לשאול או להתייעץ, מה זאת הסבלנות הזאת?!?
אז באמת שאנחנו עברנו כל כך הרבה מאז הפינוי ופתאום שיש אדם כל כך נעים ונחמד שמרגישים את הלב הענק שלה זה בכלל לא מובן
מאליו!!!! אז תודה ענקית ענקית ללאההמדהימה!!!!!ואיזה כיף
שהכרתי אתכן 🙌

שחר כהן

טואובבבבב אז אני המשוגעת שהזמינה
שתי חבילות ב- 4,000 ש"ח לארה"ב כי
רציתי שיהנו מה-כ-ל ואין כייף כזה! אין! אין
גם משוגעת שעקבה אחרי המשלוח
בטרוף וחיכתה כבר לוידאו של המקבלים
כדי לראות את התגובה. וואו. אין כיף כזה
לשלוח מתנה כל כך שווה ולשמח ככה
מישהו מרחוק אבל קרוב בלב. מלא חיבוקים
ללאה המהממת שלך שהיא קסם✨
שתהיה שבת שלוםעם בשורות טובות
אמן ❤️

חופית פאר

חן היקרה, אנחנו חבורת חברות מהגליל העליון. גדלנו פה יחד .
כולנו חוות אתגרים של חיים בצפון הבוער והמופגז ובני זוג במילואים,
אבל הגיבורה והצפונית מכולן זו מורי, שילדה לפני 3.5 חודשים את
בנה השני ובן זוגה במילואים כבר בפעם השלישית.
אין לנו מילים להודות לך, האמיצה היחידה שגרמה לחבילה להגיע עד לשאר ישוב.

תודה על האומץ, האהבה לכל חלקי הארץ וטוב הלב.
הלוואי שכולם היו דואגים ורואים את תושבי הצפון כמוך.

חג שמח!!

עדי שפרונג

היי אני ירושלמית גרה בצפון 36 שנה קיבלתי ביום שישי את
המתנה מהבת שלי הבכורה שתחיה לי אכן חזרתי לילדות שלי
ממש התפעלתי מהכל כולל סידור מושלם וסל ירושלמי מהמם
תודה לבתי ולקופסא מהשוק אלופים

עידה בן ברק

יצא מדהים בעיניי! וגם בעיני נתנאל שלי..
למרות שהוא מרכיב סלים הרבה יותר טוב ממני…
זו כבר הקופסא העשירית שלנו! כלכך
נהנים מהמוצר הזה שלכם.

זוהרי קורן

עגלת הקניות שלך 0
אוף, העגלה ריקה כרגע..
לעזרה, לחצו כאן