מגיעים לכל חור בארץ 🚚 ״משלוח מוזל הביתה״ נמסר עד 7 ימי עסקים. שאר ההזמנות ימסרו בסופ״ש הקרוב (אם תזמינו עד חמישי ב10 בבוקר) 🪴 תודה רבה עליכם, נחת של לקוחות 🪬
שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

שלישיית מחברות כריכה רכה | GEMMA

תוצרת הארץ
יין תירוש אורגני | תושיה

יין תירוש אורגני | תושיה

100% ענבים אורגנים, עבודה עברית

ללא קטניות
יין עגור ורוד

יין עגור ורוד

רוזה בעל ארומות של קליפות הדרים ועלי ורדים. חמיצות רעננה

תוצרת הארץ
יין עגור לבן

יין עגור לבן

בלנד מאוזן וארומטי. עשיר, רענן ומינרלי

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל שוק ענק | צבעים משתנים

סל קלאסי

שוקולד מקופלת שחור לבן

שוקולד מקופלת שחור לבן

להחביא בארון לנשנש לבד

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

אפונה ירוקה קראנצ'ית מטורפת

מוצר מטורף למביני עניין בלבד

אביזרים
לוגו קופסא מהשוק
קופסא מהשוק - boxfrom Jerusalem
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, והפרטים הקטנים נמצאים במייל(:
הטבות ומבצעים סודיים השמורים רק לכם
עדכונים שוטפים על מוצרים חדשים
(מבטיחים בלי ספאם!)

עוגיות פאדג' שוקולד מושלמות וללא גלוטן

חגים מתכונים לילדים מתכונים ללא גלוטן מתכונים מתוקים מתכונים של חורף עוגיות פורים

לא יודעת מה זה הקטע הזה שכל העולם נהיה רגיש לגלוטן פתאום.
בכל קבוצה שמגיעה אלי לסדנא יש מישהו שלא יכול לאכול בייגל או בריק כי הוא רגיש לגלוטן
בכל קבוצה שמצטרפת אלי לסיור יש לפחות מישהו אחד שאוכל את חמאת הכמהין אצל באשר עם כפית כי הוא לא יכול לאכול באגט צרפתי, טוב ככל שיהיה.
כל בן אדם שני ברחוב עוצר אותי ושואל אם יש לי מתכונים לצליאקים, כי הבן שלו הקטן מתנפח לו משהו בגרון כשהוא אוכל גלוטן וזה סכנת נפשות של ממש.

אני לא צינית גם אם זה נשמע ככה.
העולם הולך ונהיה רגיש לגלוטן.
אפילו סאבי, חברה שלי, שכל חייה אכלה פסטות ועוגיות ולא עשתה חשבון פתאום בגיל 40 התחילה להתנפח עם כל קמח קטן שהכניסה לגוף. היא אוכלת ביס קטן של לחם חם והופ היא בהריון חודש חמישי.

פעם הייתי צינית לזה,
חשבתי שזה 'טרנד'.
כי הייתי הבת של אמא שלי והנכדה של סבתא שלי
וגדלתי בבית שיום ראשון ספגטי, יום שלישי קוסקוס, יום חמישי מקרונה בקנקש, יום שישי דביח עם לחם חם ולבן ובין לבין עוגיות טעימות וכפיתות עם סולת וכו', ומי שלא רוצה לאכול שיפסיק לבלבל את המוח.

אבל היום אני אמא של בארי ושקד,
וסבתא שלי, אם היתה עדה לכל מה שקורה אצלי במטבח אולי היתה אומרת לי "תפסיקי לבלבל את המוח" (בערבית תוניסאית),
ואני כנראה אמשיך להכין קוסקוס כל חיי ואעביר את הסודות לכלות שלי וכן הלאה
אבל בין לבין, בשלב העוגיות והכפיתות, אני אנסה להוריד קצת קמח
(ובמקומו אכניס המון המון שוקולד)

אז גלוטנים שלי שעוצרים אותי ברחוב
זה בשבילכם.

(רגע לפני ששכחתי את החשוב מכל: המתכון הזה הוא של שף אדם אייזנשטט, השף המהולל והמוכשר עד מאד של קפה עפאים. בגלל שהתחננתם למתכון שאלתי אותו אם הוא מסכים לשתף, והוא, כמו איש קולינריה ירושלמי שיודע לפרגן ולחלוק, הסכים. אז אם בא לכם מהעוגיות המושלמות האלה ואין לכם כוח להכין, סעו לקה עפאים בית הנסן ותזמינו אחת, או שתיים או שלוש, ליד הקפה).

מצרכים:

200 גרם שוקולד מריר איכותי 70%
120 גרם חמאה (לגרסה פרווה- שמן קוקוס קר)
200 גרם סוכר לבן
110 גרם ביצים (ביצה L שוקלת 60 גרם | ביצה M שוקלת 50 גרם)
קורט מלח
130 גרם קורנפלור
30 גרם קקאו איכותי
5 גרם אבקת אפיה

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל180 מעלות. 
על באן מרי ממיסים שוקולד וחמאה. מצננים.
במיקסר במהירות גבוהה טורפים סוכר ביצים ומלח כחמש דקות
מוסיפים את תערובת השוקולד למיקסר ונותנים עוד 2-3 סיבובים איטיים עד לאיחוד.
מורידי את הקערה מהמיקסר,
מנפים פנימה קורנפלור, קקאו ואבקת אפיה ומקפלים במינימום סיבובים עד לאיחוד.
מעבירים את המסה לשק זילוף ומזלפים על נייר אפיה תלוליות במרווחים לא מאד גדולים.
מכניסים את המגש לתנור חם ל8-10 דק, עד שהעוגיות תפוחות ומתפוצצות.
מוציאים מהתנור
דוחסים את הגבעות פנימה בעדינות עם כלי שטוח (כמו כוס עם תחתית שטוחה חלקה) לקבלת עוגיות במראה כמו בתמונה.
מצננים וזוללים.

רצוי לפני האפיה לפזר מעט מלח ים על כל עוגיה.

מתכונים נוספים

כדורי פיסטוק וצנובר ממכרים

לקריאה

קציצות פרגית ממכרות (תכינו כפול)

לקריאה

עוף לשבת בסיר אחד ושלוש דקות

לקריאה
עגלת הקניות שלך 0
אוף, העגלה ריקה כרגע..
לעזרה, לחצו כאן