



עוף לשבת בסיר אחד ושלוש דקות
זה לא בדיוק מתכון, זה יותר ״רעיון״.
מה שקוראים היום ״השראה״.
כי ביננו, מה הבעיה פשוט לזרוק כמה דברים לסיר?
החכמה היא שלמרות הפשטות- זה יצא מדהים, ואת זה אני יכולה לתת לכם.
הרעיון הוא פשוט לשים יחד את כל הדברים שאתם אוהבים בסיר אחד, בלי לסדר.
החכמה היא שחומרי הגלם יהיו טובים וטריים ושהסיר יהיה אטום. וגם לתת לזה את הזמן בתנור- בלי לפתוח ובלי לערבב.
אז מה עושים?
נגיד אם נרוץ על המתכון מהריל (אגב יש אחד כזה בגרסת אונטריב שיוצא מעולה למדי)
שמים בסיר אחד: עוף, בצל, אם אוהבים אז גם ראש שום. תפו״א אם יש אז גם בטטה. עגבניות.
פטרוזיליה, כוסברה, אפשר גם שמיר.
שמן זית, מלח, פלפל, פפריקה או איזה תבלינים שאוהבים. אני אוהבת לשים גם מתיקות- דבש או סילאן.
וזהו. בלי מים.
ככה סוגרים. מכניסים לתנור חם 180 מעלות סטטי, לשעתיים. פותחים וזה לביט שאי אפשר לעמוד בפניו!!
מוזמנים להציץ באינסטגרם לסרטון ההכנה(:
כל שאלה על המתכון עדיף לרשום שם, אני עונה מהר (רוב הזמן).
שנה טובה חברות!











