



קישוא ממולא מתכון שגורף מחמאות
אני יודעת שהבטחתי מתכונים לשבתות חורף, אבל תכלס זה הכי סיר של חורף, ואם אתם לא מפונקים ואף אחד אצלכם לא מפונק, בהחלט אפשר להנות ממנו בערב שבת ואז שוב בשבת בבוקר, והנה קבלתם 2 במחיר 1.
אפשר לעשות הרבה הכנות מחמישי כבר, עד שלב הטיגון בעצם, לשמור במקרר ואז בשישי רק לבשל ברוטב.
ובתכלס זה הכל בראש- כשחושבים על זה, זה לא כזה מסובך.
אז מה קונים?
חצי קילו בשר טחון
קישוא או זוקיני קטנים (אפשר תכלס למלא כל ירק שבא לכם)
חופן פטרוזיליה קצוצה
חופן כוסברה קצוצה
2 כפות בצל מטוגן טוב טוב טוב
מלח, פלפל, בהרט
שמן זית
כוס סולתֿ
2 כפות קמח
2 ביצים
שמן לטיגון
3 עגבניות
2 בצל סגול
2 כרישה
לרוטב:
2 כפות רסק
כף פפריקה, מלח, פלפל, כף דבש, אופציונאלי: כף רכז רימונים
שמן זית
מה עושים?
לשים את הבשר היטב עם שמן זית, כוסברה, פטרוזיליה, בצל מטוגן והתבלינים. לשים טוב טוב.
חותכים כל קישוא לאורך, מרוקנים את הקישואים עם כפית וממלאים בבשר.
מערבבים בצלחת את הקמח והסולת ומצפים את הקישואים.
טובלים בביצה ואז בשמן חם ומטגנים להזהבה קלה.
בתחתית של תבנית או סיר רחב חותכים עגבניות, בצל וכרישה ומסדרים את הקישואים המטוגנים מלמעלה עם הפנים למעלה.
מכינים את הרוטב: מערבבים את כל הרכיבים עם 3 כוסות מים.
שופכים את הרוטב ומכניסים לתנור לשעתיים.
אין טעים כזה, תהנו!!
מוזמנים להציץ באינסטגרם לסרטון ההכנה(:
כל שאלה על המתכון עדיף לרשום שם, אני עונה מהר (רוב הזמן).
שנה טובה חברות!











